Tisdag

Tisdag men egentligen torsdag, eftersom det är sista dagen i morgon innan ledigheten :) :) igår blev jag glad för då fick jag pengar och nu är i stort allt klart med banken. Nu är jag ensam ägare av huset/gården :)

Hoppas det blir fint väder i helgen och under hel påsken så man kan vara ute och elda, räfsa och städa upp.

Igår gjorde jag 5 matlådor. Räcker hela veckan och gott blev det också och billigt.. Nu är frysen full igen. Funderar på att göra en annan rätt idag och frysa ner.

Sitter på förmiddagsfika nu och snart blir tidningen ledig, måste ju uppdatera mig på gotlandsnyheterna, vilket inte brukar vara så mycket.

Igår sålde jag dragspelet som stod i huset när vi flytta in :) :) jag var även och träffa mina Mary kay kollegor. Nu jävlar skall det säljas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0