Godmorgon

Ja klockan har Inte så mycket men jag är vaken så här tidigt en söndagmorgon. Men det var nog för att jag låg och slappa hela dagen igår och sov från och till sen somna jag nog innan nio igårkväll också. Nu ligger man här vaken och funderar på vad man skall gå upp och göra, eller så ligger jag kvar under täcket en stund till och myser och väntar på att Nyhetsmorgon skall börja.

Det verkar som att det blir bättre väder idag iaf :) solen är framme. Men usch vilket väder det var igår, man kunde lätt ligga inne och vara bakis med gott samvete.

Nästa vecka blir en kort vecka. På onsdagen går jag hem på påskledigt, 5 dagars ledighet, underbart !!

Det här golvet blir det i sovrummet, vitt!! Kommer bli supersnyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0