Som vanligt.



Ja dagen på jobbet har varit som vanligt. De är ju kul att folk har lite att snacka om, men de är väl som vanligt haha. Man slutar aldrig att förvånas. Men jag orkar inte bry mig.
Undra vad kvällen har att erbjuda, blir nog en bit mat och sen soffhäng. Får se om vädret håller i sig, isf kanske man skall ta sig i kragen och ta en ridtur. Skulle ju bara på tiden.
Sen skulle du ju behövas börja städa ur lammboxen, måste sära på bockarna och tackorna nu, så jag inte får några inavelsungar. Jag funderar ännu hur jag skall göra i höst, skall jag köpa en bagge eller skall jag köpa dräktiga tackor iår igen. Vi får se..Nu skall jag nog ner i frysboxen och leta efter lite föda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0