helgens händelser i bild och text

Ja hur har helgen varit då, bra som alltid :). I fredags blev de bara en slappdag hemma, var och jobbade på lördag förmiddag. Övertid gillas som tusan, nöjd man kommer vara i oktober när dem pengarna kommer. På dagen i lördags var jag ute och red i hagen, var väldigt mysigt. Nu skall jag sätta igång klokt och försöka rida mer. På kvällen blev det sedan utgång, skulle mer kunna kalla de urspårning för mig...ingen kommentar mer på den!! Söndagen tillbringades hemma i soffan, en slappardag.

Nu har jag jobbat två dagar och i morgon är det redan onsdag och halva veckan har gått. Halvvägs till helgen. Har idag varit i Bro och hämtat hö, nu blir både hästar och lamm glada, blev då bjuden på mat.

Sitter nu och väntar spänt på att fotbollen skall börja, ni jävlar skall vi ta dem. Har tänt en massa ljus och skall snart sätta på kaffe. Myskväll...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0