Tisdag

Det går inte att lägga upp bilder på bloggen, förstår inte varför. Försökte igår och idag. jaja! Ni får stå ut.

Idag har jag och Rasmus målat två gavlar till och nu är halva huset målat, det känns skit bra. Får se vad de blir för väder i morgon och om det blir någon målning då.

Har även hunnit med att slutföra gräsklippningen, guud vad fint det blir med nyklippt gräs. Sommarkänsla på häg nivå. Mamma ringde sen ikväll och undra om vi ville ha nybakta bullar och det tackar man ju inte nej till. Tror jag satt i mig 4 stycken, det är ju så gott.

Anders har ännu inte kommit hem, han är hos sin bror och hjälper honom med något. Maten står i ugnen och jag somnar snart. Är så himla trött och igår mådde jag piss. Hde sån huvudvärk så att jag nästan mådde illa och sen frös jag som en galning. De håller på att göra om något på jobbet med ventilationen så vet inte om de stängt av värmen eller något. Idag har jag bara varit trött i kroppen och frusit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0