Snart torsdag

Ja veckan har gått sjukt snabbt. Har jobbat som vanligt i dag och på kvällen blev det målning av en sida, så nu är hörnet färdigt vid vår uteplats. Det känns bra. Jag börja göra i ordning den lite smått idag. har nämligen trallskivor som jag skall ha längst med husväggen och där skall jag ställa krukor med blommor och kanske någon lykta. Har iaf en stor tunna där nu, som fanns här när vi flytta in. I den har jag planterat blommor, som förhoppningsvis snart växer upp. De kommer bli rätt höga, så det syns klokt där mot väggen.

Var även borta vid mamma och pappa på en fika, lika trevligt som vanligt. Nu sitter jag här i köket, samtidigt som jag lagar mat, idag är det iaf bara matlåda jag lagar så här sent. Igår var det även kvällsmat. Jag laga skinkstek idag med potatismot med egenplockad kaip (eller hur det stavas). Det var iaf supergott och enkelt.

Fick även hem ett paket ifrån Partylite idag, ett pelarljus. Det skall jag nog behålla själv, för det är inget som jag kan tända på visningarna för det blir inget bra då. Orkar inte dra alla skötselråd här just nu. Men i korta drag så skall ljuset vara tänt ett bra tag, några timmar och på en visning är det på gränsen att man hinner ha de tänt så länge. Väntar ännu på ett större paket ifrån partylite, med nya dofter, sommarkataloger, ljus och någon ljusstake. Det är alltid lika kul att få hem , känns som julafton nästan.

Var tvungen att lägga upp lite bilder på min snygga fotomodell Chili!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0