Solen skiner

Det är ett underbart väder. Skulle gärna tagit en promenad, men förkylning sätter stopp. Känns så tråkigt att ligga inne och veta att man inte bör gå ut när det är så fint väder så idag. Jag måste iaf ut och ge lammen mat, de har nog ingen förståelse till att jag är sjuk och sen måste jag hämta tidningen. Det är väl så långt jag kommer sträcka mig idag.

Samma sak idag både jag och Anders ligger hemma och degar i soffan med varsin förkylning. Men jag skall nog ta mig till jobbet i morgon, eller jag måste.

Jag fick faktiskt en hel del gjort igår. Det är skönt när man inte är helt sängliggandes hela tiden, man orkar fixa lite åt gången sen år man och vilar en stund och sen fixar man lite till. Igår satt jag in kort i fotoalbum, tvätta, småstäda, vattna blommorna...ja och lite till. Men det är skönt att få små saker gjorda som har legat över ens axlar ett bra tag.

Idag är det ju fettisdagen och internationella kvinnodagen. Fick ett Grattis av Anders när jag sa det, hehe. Vet inte vad man egentligen firar. Men jag hittar på nu att det är för att hylla kvinnor för att de finns, annars hade jorden gått under. ;)
Ja, sen om det blir någon semla idag det vet jag inte, jag tycker ju inte om semlor så mycket. För mycket för min smak.


Bilder från en partykväll sommar 2010!








Kommentarer
Postat av: s

Håller med dig om Semlor, det är för mkt grädde så man mår illa. Men jag köpt det idag ändå, mest för jockes skull såklart :D Jag brukar ta av halva grädden då är det ganska gott :D Hoppas du blir pigg snart :) <3

2011-03-08 @ 13:21:53
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0