Snart helg igen

Ja här är jag igen. Tänkte skriva några rader. Jag har äntligen börjat piggna till. Men kroppen är ännu sjukt trött, penicillinet gör ju inte en piggare heller. Men i morgon är sista dagen med det, sen är jag fri.
I Måndags var Louise här och vi laga mat och mysa framför tvn, saknar henne här hemma på ön. SKönt att du kommer hem till sommaren. <3
Som jag sagt tidigare, veckor går så sjukt snabbt och snart är det helg igen. Helt otroligt! Fast det är skönt.
Igår var jag ute och fixa i trädgården, man får ju verkligen vårkänslor då. Tänkt när man kan sitta ute på kvällarna och grilla. Längtar. Men jag kommer iaf få en försmak på våren då jag åker till London nästa lördag. FAAAN vad skönt och kul det skall bli. Längtar verkligen. Jag har ännu inte fattat det, det gör man väl när man sitter på flyget.
Ikväll kommer sara och sara hit, skall bli trevligt. Som den gamla goda tiden, finns en hel del minnen att blicka tillbaka på med dessa tjejer. SÅ mycket man gjort i sin barndom och ungdom....<3
i Veckan har jag jobbat såklart, sen på kvällarna har vi plockat grenar, efter det stora träden vi fällde för ett tag sen. Det är så sjukt mycket att ta reda på, men det börjar sakta men säkert försvinna nu.
I Helgen kanske vi skall såga virke hemma i vallstena, till taket som vi skall lägga om i sommar.  Sen får vi se hur långt vi kommer med hagen som skall fixas. Det skall sättas upp nya stolpar och sen upp med fårstängsel.
Som ni ser så mår lammungarna väldigt bra. De skuttar omkring och biter på allt och livet leker för dem. Bara de kan få komma ut, men de får de vänta med en månad till.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en underbar kväll med dig :)



Jag älskar Aspen :) <3



Fan vilken gosig bild den första på lammisarna va :)

2011-04-01 @ 01:01:21
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0