Sjukstuga

Ännu en sjukdag hemma. Det är inge kul att vara hemma från jobbet tycker jag. Sen är jag trött på att vara sjuk också för den delen. Åhh nu blev det mycket gnäll...men så är det ibland.

Guud vilket fint väder det har varit de senaste dagarna, i söndags var hela familjen hör och såå grilla vi. På eftermiddagen kom anders föräldrar och Lina och barnen. De blev en massa lek ut och fika. Hur underbart är det inte när solen lyser?! Speciellt inte när den har lyst med sin frånvaro nästan hela vintern. Det är nu man uppskattar den som mest. Att vakna på morgonen med att solen lyser in genom fönstret är ju helt lovley!!! Man får lite ny energi!

Ja idag skall jag ju till doktorn. Tänk om jag kommer dit och han säger att han inte kan göra något, då blir jag ju galen. Jag vill bli av med det här nuuuuuu.

Jag tog lite annorlunda bilder i vintras när det var fullmåne ute. Den fullmånen lyste verkligen upp som en sol "nästan".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0