London Calling

Resan är nu bokad, förra veckan och idag bokade jag även hotellet. Det skal bli såååå kul att komma iväg. Vi åker den 9 april och kommer hem den 13 april. Det kommer att bli en hel del shopping men även lite sevärdigheter och mys i parkerna med ett glas vin. Vi kommer att bo precis intill Hyde park och det är nära till Oxford street vilket är bra, kanske inte så bra för min plånbok, haha!! Hotellet sgå ändå ut att vara rätt okej och det ingick frukost. Så mycket skall vi inte vara på hotellet, bara det finns en säng iaf.  

En veckas tid nu har det varit utbildning på jobbet, det känns bra. Men det första man dyker på är ärenden med 25 dokument, inte det lättaste. JAJA det skall väl gå det med.

Mina lamm är stora nu alltså, iaf två av dem. Hoppas de hinner få lammungar innan jag åker, annars blir det synd om Anders som skall se till att allt går bra.

Igår var vi hos Lovisa och Edvin och fick träffa lilla Rufus, så söt! En väldidgt trött bebis. Han skulle bara äta och söva :)

Nu skall jag nog övertala min sambo att vi skall se på tv och inget mer tvspel, för det är inte så kul för mig att sitta och se på det.

Mina sötnosar


Kommentarer
Postat av: LInn

Kul med London!! Jag vill också dit. Stian och jag ska på weekend resa nu den 24-28 Mars men jag vet inte vart! Han vægrar sæga det till mig :P sæger att det ska bli en øverraskning...

Hehe jag håller på att længta ihjæl mig!

Vem åker du dit med?

Puss

Jag kommer hem i maj, vill gærna se dina lammungar då!

2011-03-15 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0