Hur blir jag snabbare frisk?

Är det någon som har något bra tips om hur man blir friskare snabbare från en förkylning. Jag äter kiwi, dricker te och vilar ja vad mer kan jag göra? jag har så mycket roliga och viktiga grejer denna vecka så jag kan inte vara sjuk. Ons-fre på jobbet har vi en viktig utbildning vi måste gå på. På onsdag skall jag på babyfika vid Lovisa, äntligen :) Skall bli mys. På torsdag är det partylitevisning. Ja sen var det helg igen och helgen kommer bestå av party och massa fix här hemma förhoppningsvis.

Nu skall jag testa om det går att friskna till med en bit kladdkaka, som Anders har bakat. Han ligger ocskå hemma och är sjuk för den delen :) Vi är små sjuklingar här hemma, snörvlar och hostar. Så det är ingen idé att komma på besök i Bölungs idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0