Hemma idag igen :(

Ja det var inte riktigt dax att gå till jobbet sa min kropp i morse. Blir att vara hemma idag också. Hade annars försökt gått idag, men kroppen sa nej. Det är inge kul att vara hemma från jobbet, man förlorar pengar, träffar inga folk..ja man sitter bara hemma och glor..eller kanske ligger!!

Ja var ju vid doktorn igår. Hade bihåleinflammation och någon halsinflammation. Så det blev penicillin och något tablett som skulle minska svullnaden i bihålorna. Nu hoppas jag att jag skall bli av med det här, kommer knappt ihåg hur det kändes att vara pigg :) .

Nu är det nog nära för laming. De två största tackorna har ändrat beteende. De är väldigt lugna och det känns som att de tycker de är jobbigt nu. Sen har de fått väldigt stora juver, som också är vädligt spända. Ja snart så!!! Det skall bli kul. Hoppas att allt går bra och att det kommer ut några pigga lammungar. Då blir det nog lite fart i stallet igen.

Igår fick jag en glad överraskning, pengar tillbaka på skatten och det blev en del. Det gillar vi :D:D:D:D:D


Chili han tycker om att vara med på kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0