vårbilder

Igår köpte jag lite nytt till köket, gardiner och blommor. Tror jag nämde det i något annat inlägg. Här kommer iaf bilder på lite nya våruppsättningar.



Fönstret i Hallen (Med blixt)



Köksfönstret (Både med blixt och utan), det är de nya gardinerna och växterna.





Det är verkligen jättesvårt att få med hur det egentligen ser ut i verkligenhet. FÖr bilderna ljuger lite, det är mycket mysigare i verkligheten, så klart :) haha! Tar man med blixt ser det inte mysigt ut för fem öre, men tar man utan blixit blir det antingen för mörkt eller så blir det en dålig bild. Jaja! Ni har kanske en bild om hur det kanske ser ut nu iaf.

Nu skall jag göra mig i ordning sen skall jag åka in till Natta, vi skall plugga idag och sedan är det möte med Carro infor oopponeringen i morgon.
Igår satt jag och skrev iordning en lista på saker vi skulle fixa här hemma under varje månad, under våren. Jag tänkte att jag kanske kunde lägga upp den här om ni är intresserade om vad som skall ske här hemma inom den närmsta tiden.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är så sjukt kul att läsa om allt pyssel du gör där hemma Linda :) Är så sugen på att hälsa på någon gång, hade varit kul nu när vi båda bor i hus och håller på att renovera :D



Hoppas att allt är bra annars och så, kram!

2011-01-12 @ 09:30:22
URL: http://idasimander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0