Tisdag

Jag kan berätta lite kort vad jag gjorde i helgen. I fredags var vi nog bara hemma, anders skulle med båten tidigt på lördagmorgon, så det blev chips och dipp och något tv program, eller så blev det kanske NCIS, kommer inte ihåg :) . I lördags var jag ensam hemma hela dagen och då städa jag en massa, känns väldigt skönt att få det gjort klokt ibland. Det var rätt skönt att vara hemma ensam, även fast jag är det på vardagarna, men då måste jag plugga så nu kunde jag gå och pyssla med lite av varje. Missförstå mig inte med det är skönt ibland, men oftast är det ensamt, så då är jag glad att Anders är hemma. På kvällen blev det lite party i Stan med några sköna brudar.

I söndags morse kom ove och hämta oss tidigt på morgonen, vi skulle ut i skogen och mäta de stockar vi skulle köpa av honom. Vi skall ju lägga om taket så, det krävs en hel del virke. Vi hade tänkt att såga det själv, pappa har ju sågverk så det skall nog gå, kommer bli billigast så iaf.
Ja nog pratat om helgen, vem bryr sig ändå. Den är ju ändå över nu :):)

Idag skall jag plugga, har fått reda på vem vi skall opponera på nu, så nu kan vi börja läsa på deras rapport och sen skall jag även se på en inspelning om opponeringen. Dagens nöje, eller kan man kalla det nöje?! Tror inte det!

Hyrde även flera filmer igår, är det alldeles för tråkigt med skolan sätter jag nog på en film för jag känner migg ännu kass idag, halsen värker. Men jag skall inte klaga jag har inte feber iaf och det är jag glad för.

En bild ifrån juni 2010, guuud vad jag saknar sommaren nu när jag ser denna bild. Ta mig till värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0