svårt att sova

I morse när Anders klocka ringde, kunde jag inte somna om. När han hade åkt tog jag täcket med mig till tvn och knäppte på nyhetsmorgon, mysigt att ligga och dra sig till det, blev även att man knäppt på datorn och kolla runt lite. Tänkte att jag skulle hinna plugga nu på morgonen, har även ett möte med Carro kl 14. Då skall vi rätta till det sista avsnittet vi behöver, för ikväll behöver vi lämna in den igen. Ja huh vad jag är trött på denna rapport nu, vill bara att den skall bli färdig och såklart godkänd.

Ikväll skall jag och Anders nog börja riva i stallet, skall börja förbereda för sadelkammaren. Sen blir det nog att elda massa skit, det är så mycket skit så att det märks ju inte att man redan eldat upp saker från den. Men det är skönt att bli av med iaf.

Ja hur skall det nu gå med min partylitekarriär, när jag skall jobba och plugga. Jag har iaf ett party inbokat, så jag är tvungen att beställa den nya katalogen och lite nya produkter ur den. Jag kommer såklart att fortsätta ha ljuspartyn, men jag kommer inte söka runt för att få partyn, det är mer om det är någon som är sugen att ha det, så självklart har jag det då.

Bilder från Valborg 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0