Snart helgledigt

Carro och jag har verkligen suttit hela dagen med denna dumma rapport. Nu börjar vi äntligen känna oss klara, eller kan man någonsin känna sig klar?! Vi orkar iaf inte fixa mer nu så vi lämnar in den snart, först skall vi kolla de sista sakerna och läsa genom den en sista gång. Inte så roligt när man skall läsa om denna rapport hela tiden, den är ju ändå på 25 sidor och man är så trött på den.

Ikväll skall iaf jag och Anders storhandla och sen blir det mys hemma eller något, vi skulle göra något skoj ikväll. Får se vad det blir, han åker ju till Sthlm i morgon, hur skall jag klara mig haha. Men han är bara i sthlm över dagen så han kommer hem på natten igen så det skall nog inte bli något problem.

Hade tänkt jag skulle åka och och hälsa på mamma på hennes jobb idag men det tog mycket längre tid det här än vad jag trodde. Så det får bli en annan dag!

På tal om annat, guud vilket fint väder det är ute idag. Det är plusgrader, snön smälter från taket, solen skiner och man vill bara gå ut, men här sitter man och skriver och skriver. haha!!

Här har ni en sommarkväll i Maj 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0