Smart jag är ibland alltså.

Igår fick jag för mig att börja fixa lite i min framtida walk in closet. Jag har inte börjat renovera den än, eftersom vi först skall lägga om taket, så det inte blir några oväntade vattensamlingar på golvet. Men jag har börjat fixa lite som får vara lite provisoriskt. Jag gjorde en klädstång av en gardinstång. Satt fästerna på väggen och haka helt enkelt bara i gardinstången, smart Linda :) .

Såhär blev det, vad tycker ni?



Inatt drömde jag om de där mösskeletten, huh vad hemskt det var. Jag drömde att jag råka äta den och en massa skit. Huh vad hemskt.

Idag skall vi ha mentorskapsmöte nu kl 10, får se om det blir fler deltagare idag än vad det var i måndags. Senare skall jag även ha handledningsmöte kl 13, vill egentligen följa med till mormor och mamma skall dit vid 11-12, eftersom jag skall ha möte kl 13, går det inte att jag följer mer :( . Jaja, det kommer väl fler tillfällen!
Så idag vet jag inte vad jag skall hitta på, i eftermiddag blir det väl att rätta till alla fel vi hade i rapporten. Men nu på förmiddagen skall jag bara ta det lugnt, kolla lite tv. Ja vi får se vad som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0