opponering

Vår opponering gick jättebra, vi fick till och med beröm! Jag är såå nöjd, för vi fick väldigt fina kommentarer från opponenten, respondenterna och handledaren. Så stolt över mig och Carro! Vi har varit så duktiga under denna delkurs. Skönt att få börja, vi fick börja med att försvara oss, sen fick vi opponera. Skönt att vara först ut, så att vi nu kan slappna av. Kändes så skönt att det är över. Sitter just nu och lyssnar på de andra som opponerar på varandra. Verkar vara intressanta ämnen som alla valt!

Snart skall jag åka in och besikta om bilen, pappa var så snäll att fixa det som skulle bytas igår. Så vi får hoppas att den går igenom, men det borde den göra.
Efter det så kommer Sandra och fikar vid mig, skall bli skoj! Det var ett tag sen vi sågs, har varit så mycket nu mellan jul och nyår och sedan efter med denna rapport som skulle ha lämnats in.

En skön dag på stranden, i somras, i Juni är man nästan helt ensam på stranden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0