Ny vecka.

Ja idag är det måndag och om en vecka har jag gjort min första arbetsdag på mitt nya jobb. Skall bli så kul, men jag har ingen aning om vad som väntar, eller lite har jag ju men inte mycket..

Idag har jag pluggat lite, som vanligt men jag har även varit i stan en sväng på några nödvändiga ärrenden, bibblan och banken. Men när jag kom hem hamna jag i soffan, har nämligen de senaste dagarna varit helt slut och igår då vet jag inte vad det var med mig, var soffliggandes hela dagen, ont i hela kroppen och så höll jag på att svimma på natten där. Skit läskigt! Idag har jag haft ont i kroppen och sen har det satt sig i halsen och huvudet. Hoppas inte det är något långvarigt, för för det första har jag opponering på torsdag och nästa vecka skall jag börja jobba, vill ju inte börja med att sjukanmäla mig.

Har även hyrt mari jungstedts filmer ikväll för att se vårt hus vara med. Till slut hitta vi det i den tredje filmen, haha helt stört. De var faktsikt väldigt mycket här ifrån, de var nästan i hela nedervåning och sen ute i trädgården och i lada. haha, konstigt känsla att se sitt hus på film men häftigt! Nästa film som kommer ut kommer det också vara scener ifrån vårt hus och vårat änge, där de kommer brinna upp ett hus i. I slutet av filmen skjuter mördaren sig själv i huvudet vid vårat köksbord, hehe!! Vi bor i ett mördarhus!! :):)

Rapporten har ni, ÄNTLIGEN, blivit godkänt för opponering och det skal bli skönt att få det gjort. Nu skall jag dricka lite mer te och se på tv...

Jag på Gotlandsbåten sommaren 2010
Härligt med sol....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0