NCIS-kväll

Jag och Anders har helt kört ner oss i den serien, vi sitter och kollar avsnitt efter avsnitt. Jaja, timmarna flyger iväg iaf, inget vad man önskar.

Ikväll fick vi tillbaka feedback på vårat arbete, eller inte feedback. Det var mer att hon läser det inte om det och det inte fixas, skall en lärare säga så? Det vi inte fixar förstår vi inte, borde hon inte hjälpa oss då? Lite besviken faktiskt, skulle vilja haft mer hjälp. Men det är bara att bita ihop, men det är sånt här som gör att motivationen tappas ännu mer. Låg den på noll idag ligger den iaf nu på -2. Det är sånna dagar som jag inte förstår hur jag skall kunna plugga och jobba samtidigt, vill jag inte ha något liv eller?!
Jag vill helst av allt bara jobba och skaffa mig ett normalt liv, vad som nu är normalt, normalt för mig kanske inte är normalt för dig? Ja nu kommer min beteendevetenskap in, hahha!

Nu har några av min "julljus" brunnit upp, betyder det då att julen är över?! Redan! Vart tog den vägen? Julgranen blir iaf kvar lite längre, den är såååå fin. Finaste julgranen vi haft tror jag, om det inte var den där gigantiska höga vi hade inne på söderväg.

Ibland undrar jag varför jag sätter mig i situationer där jag har så mycket att göra hela tiden, är jag rastlös eller vet jag helt enkelt inte vad jag vill göra? Ibland funderar jag bara på att lägga ner alla projekt jag har och bara vara, men hur kul är det då? Jag måste ju komma någonstans, kan ju inte bara stå på ett ställe och säga att inget händer, för det gör det ju inte om jag inte kämpar för det. Man måste kämpa för något för att det skall slå igenom, du kan inte tro att det sker automatiskt, för det gör det inte.


En kväll i April fick tre galna tjejer för sig att göra någor som tjejer älskar, sminka varandra och ta en massa kort :):) Detta blev resultatet haha, tycker jag själv ser ut som en polsk hora ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0