mot staden

Ja det blev till Visby en sväng idag iallafall. Känner inte för att uggla här hemma, jag har pluggat tills nu och känner att jag kan ta lite lugnt någon timma nu, istället för film blev det visby med mamma. Pappa fyller år i helgen så jag skall köpa något till honom, sen så vill jag ha en massa nya växter, får se om mamma har tid att åka till Linds, man blir ju helt galen där, det springer ju iväg med pengar och det får det inte göra. Det kommer bli så tomt i mina fönster nu när adventsljustakarna skall bort. Åhh för att inte tala om granen, den vill jag inte slänga ut än. Den är så fin att titta på! Kan väl få ha kvar den några dagar till?! :) !
Ikväll skall jag se om Anders har lust att städa snickeriverkstaden med mig, vi skulle egentligen göra det i söndags, men då var jag ju helt död. Nu kanske vi kan få lite ordning där. Rörmokaren som skulle komma igår, kom aldrig. Så nu får vi vänta några dagar tills vi kan börja använda vår nya tvättstuga, bilder kommer när den är helt klar. Sen skall han även koppla in vår diskmaskin, fatta vad skönt att ha den i köket istället för källaren. Jag orkar inte gå ner med disken hela vägen till källaren. Men snart så!!

Jag sitter vid Anders dator nu så det blir några bilder han hade. Midsommarafton 2007, hemma hos Leo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0