Fredag fast...

..det känns som måndag. Bara för att det var en röd dag igår. Inte för att jag var ledig men i alla fall. Jag plugga flera timmar mitt på dagen, men på kvällen tog jag ledigt. Igår fick vi en hel del gjort på rapporten som skulle finslipas. Idag skall vi göra det sista, sen skall den lämnas in. Vi har resultatet vi skal finslipa på idag och hur vi lägger fram det. Så det är Carros och min syssla idag! Vad skall ni göra?

Igår var jag bjuden hem till vallstena på mat, blev räkor, med tillbehöver. Så himla gott, jag åt som en galning. Sen var det göra kanal 3 och kaffe som gällde. När jag kom hem var Anders ännu inte hemma så jag pyssla lite för mig själv, guud vad det är skönt ibland att vara ensam och fixa. Sen gick jag och la mig och Anders kom väl hem när jag somnat.

Idag har jag även fått lite småfix gjort, beställt skattesedel, sagt upp ett abonemang och ätit frukost och läst tidningen. En bra start på dagen!

I Maj hade jag min första egna partylitevisning och då duka jag upp mina produkter såhär




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0