Första måndagen detta år...

...jag gör väl som alla andra. Första träningspasset, första jobbdagen bla bla bla...

Igår bjöd vi hit familjen på fika, det blev Gino alltid lika gott. Sen hann jag med en himla massa anant också, plugga, handla, städa, elda, snöskottning och isbrytning på taket (de sista två gjorde Anders), på kvällen blev det mys framför tvn och just det blev även lite kortspel också, vem vann om inte jag ?! haha..

Idag skall jag plugga, ha två möten och sen får jag se om jag hinner med något mer. Det är sista veckan innan rapporten skall in och idag skall vi lämna in den för en liten granskning och sedan är det bara att rätta sig efter kommentarerna. Shit, hoppas vi klarar detta, för om två veckor börjar jobbet och då vill jag vara fördig med denna delkurs.

Ja nu var jag så duktig igår och skrev en årsresumé på hela mitt år 2010, det tog några timmar kan jag säga, men ingen respons fick man på det :) . Dåliga på att lämna kommentarer tycker jag, vet ju att det är en hel del inne och kollar (som små tysta möss).

Jag la även in en massa bilder från min mobil igår så nu kommer det bli lite gamla bilder framöver, som ni aldrig sätt förut :) .

Bilder från påsken 2010, då vi sköt på lerduvor med hagelgevär.
(Det är jag som Skjuter som ni ser)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0