banken

Snart skall vi åka in till banken, för idag skall de sista papper bli färdiga, så i eftermiddag är vi riktiga husägare, om allt går som det ska. Skall bli skönt när de är färdigt, för det har bara varit en lång väntan.

Igår körde jag lite zumba, meeen guud vad jag kände att det var längesen, vart har kordinationen tagit vägen? Men den kommer väl snart tillbaka igen. Idag var det så trögt att gå upp verkligen. Vakna innan åtta, men kl 10.10 gick jag upp, då fick det vara nog. Nu är jag uppe iaf och har hunnit med lite zumba och fixat i ordning mig.

Skriver mer sen när vi kommer hem från staden!!!

Ett kort på ett av mina studentkort (därav den dåliga bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0