Årsresumé 2010 del 1

Januari
Åkte väldigt mycket skridskor, både med familjen och med vänner. Blev även endel pulkaåkning.




Februari

Vi fira alla hjärtansdag med supergod tre-rättermiddag hemma framför brasan.



Mina konstiga utslag var som värst



Vi var med och buda på en lägenhet i Roma, men vi hoppa av då priset blev alldeles för högt.
(Bilden är inte från det tillfället)


Mars

Jag och Anders var i egypten i en vecka och hade det helt underbart.




Jag var även på ett ljusparty där jag fick upp ögonen för partylite och en tanke slog mig att jag kanske skulle börja sälja, tanken föddes i Mars.


April

Jobbade mer än vanligt både på gotlandsresor och sporthuset






Jag köpte  min första riktiga damcykel


Vi var och kollade på en lägenhet i Follingbo, men tackade nej pga dyr hyra.

Jag började min Partlitekarriär denna månad med en startvisning där jag sålde för 3600 :- om jag inte minns fel, och fick mitt startpaket.



Maj

Jobbade även denna månad extremt mycket och om inte det skulle vara det enda hade jag en delkurs som var väldigt krävande. Samtidigt som jag hade min första startmånad som partylitekonsult, vilket betydde att jag var tvungen att ha minst 6 visningar, jag klarade det och blev kvalificerad.

Vi var även och kollade på ett hus i hörse. Anders sa nej, för att det var en ful gårsbild. Tur det för huse var inte bra.



Jag stod på loppis i ekeby, men det kan inte så bra utdelning av pengar, men det var kul.



Min lillebror hade studentbal och jag var såklart där




Juni

Jag fick sommarlov och jobbperioden blev endast min sysselsättning.



Min lillebror tog studenten.





Vi var i sthlm en tripp hos Sara och Jocke.



Jag gick vårruset



Fortsättning av juni följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0