Årsresumé 2010 del 2

fortsättning juni

Jag satt i löshår



Jag orda en väldigt lyckad midsommarfest hemma i vår trädgård, all day long...and night!









Juli

Min moster hade 50-årsfest med tema







Vi var vid västkusten med Sara och Jocke en hel vecka <3







Vi var och kolla på våran nuvarande hus, både en och två gånger.



Augusti

Det glada beskedet kom även i denna månad, att vi skulle få köpa huset.

En av sommaren personalfester ägde rum denna månad





Anders var bortrest en del, "gräsänka" som man var fanns det mycket att göra, samtidigt som det var väldigt ensamt :)

middag med mig själv på gräsmattan, gott!



förfest med sandra, nyponshots



Lammgrillning i kvällsolen





Skolan började igen, efter sommarlovet!

September

Vi skrev kontraktet på huset, nu var det bara väntan kvar tills vi fick flytta in.

Jag var i bro och plocka svamp med svärmor



Jag börja min fårkurs, som pågick hela hösten




Vi flytta ifrån Follingbo och bodde i bro några dagar



Eldning hos Lina m.familj i källunge



Oktober

Vi flytta äntligen in i vårat hus



Annelie och Cilla hade 30-årsfest



En av mina katter åt råttgift och vi var tvugna att åka till veterinären (Chock när räkningen kom)



November

Jag var i Ullared med mamma och Lena och shoppade som tusan.



Vi var på GGN och såg Lina köra för första gången, sen var även Anders bror och pappa med.

Vi fick även in en massa vatten i källaren och det blev översvämning i kanalen (har aldrig varit så mycket vatten där innan)







fortsättning följer..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0