Äckligt

Idag har jag varit i stan och träffat Natta, Charlie, Nicco och Emma. Vi var och åt lunch på etage, gott! Sen blev det lite strosade i affärna, något plagg blev det till mig. Men det gör inget, för jag fick pengar när jag fyllde år som jag skulle lägga på mig själv och då blev det lite nya vardsgskläder som jag behöver.

När jag kom hem var det stenhård pluggning och det gick jättebra. Carro och jag är "färdiga" med rapporten. Vi skall vara få ett utlåtande av läraren, som kan vara nog så jobbigt.

Nu har jag och Anders varit ute i ladugården och rivit en massa, en vägg blev det och sen har vi fått elda massor. Jag har ändrat mina planer om sadelkammaren och den kommer bli lite mindre, men det gör inget för det blir ju bara mindre jobb då. :) När vi höll på att riva ena väggen hitta vi längst ner säkert 60 råttskelett, minst! Fatta vad äckligt det var. Lägger upp en bild på det snart. Stackars råttorna som ramlat ner mellan väggarna och inte kommit upp, så de har legat där och självdött.  :)


Kommentarer
Postat av: Natta

ush ush men ändå bra där kunde dem ligge o döö ;)

2011-01-04 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0