Hej där..

..det var ett bra tag sen. Tänkte bara kort skriva lite vad som hänt i mitt liv den senaste tiden.
Jag har böjrat på nya jobbet, är jätteroligt och arbetskamraterna er superbra! Hela dagarna går åt till jobbet. Vi håller på att bygga en sadelkammare i stallet och det börjar likna något nu, lägger upp bilder någongång.
Idag har även en del av äppelträden fått sig en omgång av anders bror, beskärning till max. Tror inte de har beskät dessa träd på flera hundra år känns det som.
I fredags var det Afterwork med gamla jobbet, kul att träffa alla igen, speciellt Sandra!
I helgen har vi byggt i stallet, eldat, ätit god mat och somnat framför soffan...mys! Sen idag har som sagt Anders tror varit här och hans fru, så det blev fika.
I morgon skall jag gymma, skall bli skönt att äntligen komma igång!
Ja, det har säkert hänt en massa till, men jag orkar inte skriva mer! Ha det så bra så får vi se när jag skriver igen, vem vet kanske i morgon eller kanske om en månad som sist :) Nej men jag skall försöka skriva av mig lite oftare.
Studentlycka, nästan 4 år sedan nu. vad tiden springer på....

Kommentarer
Postat av: Louis

Dumt att somna FRAMFÖR soffan!! :D



Skönt att du trivs på jobbet!! <3

2011-02-13 @ 20:58:33
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0