Tillsvidareanställning

Igår morse fick jag ett roligt besked, har blivit erbjuden en tillsvidareanställning på Försäkringskassan. Det känns så bra, det var de jag ville. Men jag tror inte man tagit in det ännu. :) :)

Dagarna bara rullar på som vanligt, veckan går fort men helgen går fortare. Nu börjar verkligen hösten att ta fart. idag har verkligen känts som en höstdag, regn och blåst och de låg vissna löv på marken. Även fast man inte vill erkänna det för sig själv så är nog sommaren över nu. Man har börjat klä på sig mer kläder, stickat har åkt fram och samma samma sak med höststövlarna.

Igårkväll tände jag en massa ljus här hemma och satt vid tvn under en filt, ute regna de som tusan och ibland lös himlen upp av ett blått sken. Kände då faktiskt att hösten kanske inte är så farlig ändå. Du får vara inomhus och krya ner i soffan under en filt, med en massa ljus tända, de är mys på hög nivå.

Idag på vägen hem fick jag sånt sug efter chips och dip och åkte införbi affären. Nu sitter jag har med en töm chipspåse och en tom dipskål, hur fan kunde jag få i mig allt?! Jag har tydligen ett stort hål i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0