trött

Ja igår kväll bar det iväg in mot staden, för lite party. Väldigt trevligt, sjöng singstar och sen blev det krogen. Är väl lite trött idag, halv elva tvinga jag upp mig ur sängen :) Jag kunde inte sova längre, eller jag ville inte det för den delen heller. Var tvugen att städa. Skulle få besöka på eftermiddagen. Förs var Marie här, kul att träffas igen, det var ett tag sen. Sen kommer moster, kusin och kusinbarnen. De träffar man inte så ofta så det var väldigt trevligt att träffa dem. De ville se på lammungarna och de tyckte de var så söta :)
Annars har jag bara tagit det lugnt idag och fixat lite ute. Ikväll skall jag bara slöa framför tvn, måste vila kroppen lite ;)...men först skall det åkas till stan.
Här är bilder på bilen jag skalll köpa av lillebror, han har fixat ordning den till mig och snart är den min





Det är en Audi 100, den ser i stort sätt ut som Audi A6, men det här är den tidiga varianten. Så bilen är väldigt stor, men det är bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de barn påväg? ;)

2011-04-12 @ 11:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0