Tisdag

Ja idag var det då tisdag och påskvecka. Redan påsk, det var ju nyss julafton. Tiden bara springer på.

Igår var jag iväg på makeuprådgivning, intressant. Blev några produkter med hem, men det var kul. Alltid kul med lite nya grejer. Sen var jag även ute och cykla 6 km igårkväll, blåste väldigt mycket, men det var skönt.

Idag har jag jobbat som vanligt en vardag. Vi har ju flyttat nu, till andra sidan vägen och där har jag fått ett eget kontor, nice! Men det är lite tyst, ingen att prata med. Efter jobbet träffa jag upp Natta och Sara och vi tog oss en kaffe på en uteservering och njöt av solen. Sedan hem och grilla i vallstena. Gott som tusan! har även hunnit med att röja bort lite buskar i beteshagen, välbehövligt. Den där mannen som bodde här inne har verkligen låtit de växa igen en hel del. Nu står jag här och bloggar och bakar kakor till fredagsfikat i morgon, nu tror ni att jag skrev fel. Men efter som vi är lediga på fredag och jobbar halvdag på torsdag, så blir det fredagsfika i morgon reda. Nu skall kakorna stelna sen blir det att göra glasyren....sen blir det sängen.

Mamma grillar för fulla muggar


Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej!

Vad mysigt med grillning. Det är aldrig fel. Skönt att se att ni också har bra väder.

Det verkar som att ni har haft många bestyr med ert hus och det var verkligen roligt att se dina lamm. Synd att de blir så stora snabbt.

Grattis till ditt kontor!

Saknar dig vännen!! Det hade varit roligt med lite Skypning?! Vi hörs!!!

Kram

Tina

2011-04-19 @ 22:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0