Min underbara helg


Ja helgen var händelserik. i Fredagskvall var vi vid skällhorns och grilla och drack gott. Sen var det upp och jobba i lördags. På dagen tvätta vi fasaden, jag måla odlingslådorna..vi grilla och tog oss varsin dricnk ute i solen. Sen fick vi för oss att börja sätta upp en hage till lammen, vi hann nästan färdigt på kvällen.
På söndagen fortsatte vi och blev klara, så de fick gå ut. Så mysigt för dem.
Sen blantera jag ut blommor i blomlådorna. Vi tvätta ännu mera fasad, för om en månad skall vi måla den.
Var sedan i stan en sväng och handla. Hem och räfsa upp allt i trädgården. Sen kom Jonas på fika och sedan kom klara och Lina cyklandes "springandes". Jag han även städa av inne, hämta påskris....osv osv. Jag han med så himla mycket i helgen och det känns skönt. Då slipper man han massa påbörjade projekt man måste avsluta. Nu har vi bara stora projekt vi ännu skall påbörja :)





hagen vi gjorde åt lammen. de älskar den.




Katterna låg hela dagen och vakta lammen, de tyckte de nog var roligt, men något som rörde sig i buskarna.



Ja lammungarna är inte så små längre, så ni som ville se de små..tyvärr men de är nog för sent. Visst de är ännu sm¨å men inte som de var när de föddes. Aspen har vuxit på sig rejält.



Jag måla odlingslådorna svarta.



Vårrabatten



Vår solhörna..



Jag tog även före och efter bilder på fasadtvättningen, men de kommer ännu. Har har ni några bilder från min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0