Långfredagen, vad är de nu igen??

Långfredagen spenderar vi alltid hos mormor med massa mat och lekar med Tjocka släkten, kan väl kanske inte kalla det tjocka när vi var ca 14 personer hehe. Men iaf det var trevligt som vanligt. OCH mätt blev man! Som alltid!

Lekarna är i full gång



Min snygging



Jag spottar grodor, jag var nära att vinna kan jag säga. Undra vart jag fått min spottförmåga ifrån?!



Massa grodor blev det på marken som fastna under skorna. Moster visar att det gjort det på mammas skor.



Vad kan svaret vara?! Lillebror tänker så det knakar.



Ja träffa ett hål kan vara svårt och det finns många tankar som leds in på fel spår, speciellt i min släkt..och några glas vin, hehehehe!;)



En underbar påsk har jag haft och än är den inte slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0