Ingen rast och vila här nej.

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag betala räkningar och beställa partylite. Jag tycker det är skönt att betala räkningar, men ändå sorgligt. Jaja!!! Sen var det ut och plocka de sista stenarna på marken, innan den skall såååås i morgonkväll. Nu hoppas vi på lite regn, bara lite så det kan få lite fart, gräset alltså :) . Jag har även varit med pappa och Marcus ikväll och plockat upp snöpinnar, i 2,5 timme. Blev väl en ca 600-700 pinnar kanske. Jag kan säga att det är bra motion iaf, slipper gympasset imorgon (som jag inte går på längre).

Nu skall jag nog deklarera om jag får tummen ur arslet. Vill ju inte missa det, så att jag inte får mina pengar.

För några dagar sen var jag och köpte några nya blommor till matplatsen, jag tyckte den skulle bli lite vårfin. Blev lila blommar!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina gardiner :) Våriga!

2011-04-27 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0