Gårdagen i bilder

Ja igår såga vi då virke till taket. Jag kan ju säga att i dag är min kropp inte så pigg. Det tog på krafterna att såga i 9 timmar. Men bra träning var det iaf, man får se det på det viset. Rasmus och pappa stod vid sågen och jag och Anders vi bar ut allt virke och trä....
Här kommer några färdiga plankor
Rasmus förbereder stocken inför klingan
Här är reslutatet efter hela dagens sågning, det syns kanske inte på bilden hur mycket det blev. Man allt vrike och trä som är på bilden såga vi igår och bar på.

Skönt när jag fick köra lill-grävaren istället för att bära hela tiden, lite avlastning :) Har skulle jag köra ut några pallar med saker som stod i vägen.

Stocken går genom sågen
Stocken kommer ut från sågen...(vad pedagogisk jag känner mig nu ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0