Dagen M

Jag skrev ju igår att jag skulle lägga upp bilder på hur häcken blev. Det syns inte så bra för det börja bli mörkt när jag kom på att jag skulle ta kort. Men har har ni någon bild iaf. Det syns inte så bra i dagsljus heller. För att den har inte hunnit blivit så grön än.





Vi har även planterat ett träd i hörnet av trädgården. Så här se det ut i skymning.



Idag har jag även plockat i ordningen en massa grejer som vi skall sälja på loppisen vi skall ha den 4 juni här hemma. Det kommer att bli en himla massa saker. Han som bodde på gården innan har ju lämnat en hel del. Sen fanns det lite som jag hade tänkt att spara. Här är några fynd jag tänkte behålla.



Idag har vi varit hos Cattis som fyllt år. Det blev mat, kaffe och tårta..och en himla massa sol. Jag har druckit alldeles för lite idag, fick sån huvudvärk, eller det har jag ännu. Fick gå och lägga mig när jag kom hem en stund. Sen blev det grillning. Vi har typ grillat hela påsken. Kanske skall vara med lite lagad mat så att man inte tröttnar.
Ja i morgon börjar jobbet igen, man har nästan fått lite semesterkänsla nu när man varit ledig. Men det är väl bara att ställa klockan och gå upp i morgon. Det är ju bara en fyradagarsvecka denna vecka. Men för min del blir det jobb på lördag också, hel dag. Usch men den kommer ge en massa pengar får jag tänka hehe!

Tycker att ni kommenterar för dåligt :) Här lägger man in en himla massa bilder, men ingen respons får man ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Cool kaffeburk :)

2011-04-25 @ 23:31:25
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: s

Folk är för dåliga på att kommentera (även jag) ni är så himla aktvia du och Anders, får en massa gjort :) Så duktiga! Puss gumman <3

2011-04-26 @ 15:26:46
URL: http://misssjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0