Today is the day

Idag skall vi då bli fattigare men vi skall även bli husägare, så det väger upp det ganska mycket. :):)

Igår kändes allt så rörigt med skolan, men nu har jag gjort en studieplan och har då något att jobba efter, så det känns bättre nu. Kommer bli tufft men vet man vad man skall göra så är det lättare iaf. Har även hitta några samverkansprojekt som verkar spännande och skall även fortsätta läsa i stensmoböken idag, som heter pedagogisk filosofi. Den låter inte så rolig, men den är faktiskt rätt bra.

Igårkväll var vi i bro och tog Familjefoto med hela familjen Samuelsson, skall bli kul att ha en förstoring av de fotot. Vi var väl strax under 30 personer. Anders syskon med barn och respektive var där, Anders föräldrar och hans mormor, morfar och farmor. Så det blir några men ni kan ju tänka er hur många det hade blivit på fotot om alla kusiner och mostrar/fastar skulle vara med, en hel del. Men nu enbart familjen.
Efter det beställde vi pizza och åt i bro, blev en stor beställning på 14 pizzor.

Idag skall jag åka och handla snart och posta några brev. Jag håller även på att tvätta och plugga så jag känner mig så effektiv idag.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag förstår att det är spännande idag. Jag hoppas att allt kommer att gå bra. Men jag säger bara YIPPIE!!!

Vad kul det lät med ett familjekort på hela familjen och jag hoppas att pizzan var god. Räckte den?

Ha det gott och lycka till med huset...

Kram

Tina

2010-09-02 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0