Städning, städning och åter städning

Igår städa vi ur våran stuga i Follingbo, shit får jag säga. Men det var en himla massa att städa som man inte tänker på. Med min mammas hjälp tog det bara lite mer än fyra timmar, tack mamma <3 !
Men nu skiner stugan som aldrig förr, skall träffa hyresvärden där idag kl 16 och lämna ifrån mig nycklarna. Skall bli skönt att avsluta ett kapitel så man kan börja ett nytt. Hoppas hon godkänner städningen bara, men gör hon inte det då blir jag ledsen. Så mycket tid vi lagt ner på det. Anders klippte gräset igårkväll och städa ur allt i förrådet. Så nu är det verkligen helt tomt där!

Ikväll är det även dax för andra gången utav fårkursen! Skall bli spännande, måste åka förbi stan och köpa något att fika och äta ikväll! Vi skall ha med oss fika varje gång!

I morgon tar vi våra grejer och förflyttar oss till HUSET!!! Hur kul skall inte det bli då?! Något helt eget.

Min dator har krånglat en massa idag, den vill inte ladda ner skype. Har en massa möten hela dagen idag, så jag hoppas den håller för det. Det får vi se...

Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Hej hopp. Hoppas hon verkligen inte klagar på städningen för då får hon med din mamma att göra.

Ha det kul på kursen och sug in med kunskap . Ser framemot morgondagen och husesynen. KRAM

2010-09-30 @ 12:05:52
Postat av: emelie

Massa bilder vill vi ha :D Hoppas ni har jobb snart så man får träffa dej :D

2010-10-04 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0