Sol

Jag har för mig det skulle regna idag, men solen lyser ute och det känns bra. Men här inne sitter jag och läser på om nyckelkompetenserna. Skall kanske ta mig i kragen och ta en cykeltur senare, måste bara läsa på lite till.

Jag läste lite gamla inlägg från bloggen som jag skrev för två år sedan, guf vad mycket man gjort ändå. Men som man nu glömt bort, jag har varit i thailand i 6 veckor och det har jag"nästan" glömt, så mycket som jag lärde mig av mig själv och av andra under den resan och så mycket jag fick uppleva. Vi satt fast i bangkok under ca 10 dagar för att de invaderat flygplatsen och det var bomber som sprängdes på gatan bredvid där vi bodde och en massa saker hände, tills slut gav de upp och flygplatsen kunde öppna igen.

Nu två år senare sitter jag här och är påväg till att bli beteendevetare och har precis köpt hus. Det trodde jag aldrig för två år sedan, men det är livets gång och jag vet aldrig vad som hänt i mitt liv om ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0