sjuk

Jag har då gått och blivit sjuk, snorig och ont i halsen. Men jag kämpar på med skolan ändå, måste försöka komma på banan. Nu har det varit 2 hyfsat fina höstdagar på gotland, solen skiner men det är ingen större värme. Ingår hade jag mössa på mig på kvällen till och med. Kan vara för att jag är sjuk också, men ändå.
Nu är det bara 3 veckor kvar tills vi flyttar. Det ser ut som fan här hemma, kartonger och skit överallt. 
I torsdag var vi inne och skrev kontraktet till huset så nu är det vårat. Jag förstår det nog inte ännu att vi äger det, helt sjukt.
Igår fick jag för mig att baka muffins, så det blev muffins med björnbär i för det växer som bara den i vår trädgård. Det var supergott, jag tror jag åt 4 st varma goa muffins, fyy Linda :)
Idag skall jag fortsätta läsa och sen kolla lite på samverkansprojekten eller just det jag skrev en lista med grejer jag skulle göra idag, så jag får nog börja nu.

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jaså har du också blivit sjuk. Vad tråkigt. Min förkylning sitter fortfarande i. Men min feber är inte lika hög idag. Den är bara 38,6. Men de andra dagarna har den legat på 39,5. Vad snurrig man blir.

Vad kul att hela huset är upp och ner. Men vad kul att det börjar närma sig. Den där muffisen skulle jag gärna vilja ha. Du kan väl skicka den till mig.

Lycka till med kartongerna och krya på dig...

Kram

Tina

2010-09-07 @ 10:04:56
Postat av: Natta

JAAA äntligen kunde jag läsa :D Du får krya på dig gumman, saknar dig <3

2010-09-07 @ 18:47:38
URL: http://jagnattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0