shit

Nu var det några dagar sen jag skrev och jag vet väl egentligen inte om det hänt så jättemycket. I torsdags var vi vid hust och gick igenom allt, sen satt vi och fika i flera timmar. Känns ännu roligare att flytta in, där sitter man i en främlings hus och fikar och sen skall man själva bo där om 2 veckor, och då är det vårt hus. Men han är jättesnäll och vi fick se gamla bilder på huset och höra en massa. Nu är det drygt en vecka till flytt, men vi börjar flytta rätt mycket i helgen redan. För då är både jag och Anders lediga.

Annars har jag jobbat hela helgen och pluggat, har kommit en bra bit på min pedagogiska grundsyn, hoppas bara jag har förstått uppgiften rätt. Men det tror jag!

Igår börja även steg-räkartävlingen som vi på jobbet är med i här på gotland. Vi är 6 stycken från restaurang och vi har fått varsin stegräkare vi skall ha på oss hela dagarna, vi skall då tävla med andra företag och lag om vem som går mest. Igår gick jag två svängar, men mestadels att jag framför datorn och skrev, så jag vet inte om det kommer bli  så många steg för min del. Men igår gick jag iaf 12500 steg någonting. Helt okej tycker jag för att mestadels suttit still.

Idag skall jag träffa Sara, det var ett tag sen. Vi får se vad vi hittar på, en fika på stan och lite koll i affärerna kanske?!

Nu skall jag hämta tidningen sen skall jag fortsätta att skriva, det tar aldrig slut det här..

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Den här delkursen blir det nog inte speciellt många steg som man hinner går. Det är mycket skrivande vid datorn.

Vad kul att säljaren ville berätta om huset. Det är roligt att ha sedan när huset är ert.

Ha det gott!

Kram

Tina

2010-09-23 @ 19:57:59
Postat av: emelie

Inga problem för er att få ihop steg jo ;) Så mycket som ni går bara på jobbet ;) Kram på dej o hälsa alla <3

2010-09-26 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0