Plugg

Idag skall det skrivas en massa, har jag tänkt iaf. Jag börja lite lätt med min uppgift om min pedagogiska grundsyn igår, och jag tänkte ny fortsätta med den. Får se hur långt jag kommer idag, för i eftermiddag har jag nämligen en massa möten med skolan hela dagen. Sen ikväll skall vi till huset och ge igenom allt med ägare, hur allt fungerar, om det finns vatten till ladugården (i vårt fall stallet) osv osv... Skall bli väldigt kul!

Sen måste jag fortsätta att packa lite här hemma tror jag, om jag hinner idag. Jag börjar bli lite stressad över det här med flytten och all städningen efter och hit och dit.

Igårkväll var jag hemma hos min mormor och fika och hjälpte henne kasta lite saker som skall till soptippen. Jag fick även med mig 14 krukor hem som hon inte ville ha, det är något som går åt hemma nämligen. Katterna rasar ner allt!

Guud vad det blåser här på gotland idag och igår också för den delen, men solen vill iaf titta fram lite idag iaf.

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej!

Det verkar som du har en fulltecknad dag.Jag känner mig stressad, men när jag läste vad du hade att göra så blev jag lugn. I jämförelse är mitt en baggis.

Det låter spännande med huset och flytten. Jag förstår att du tycker att det är mycket och du flyttar precis när det är mycket i skolan, men jag vet att du fixar det. Du är så duktig, Linda.

Du får ha det så bra idag. Vi kanske hörs!

Kram

Tina

2010-09-16 @ 09:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0