PAIN

Jag är så arg på tekniken, den har verkligen inte fungerat för mig idag. Micen vill inte fungera och jag blir bara så less, den fungerar på skype men inte på Adobe. PUST!

Sen har jag en sån jävla ryggvärk om man får säga så, gör ont så fort jag sitter eller står. AHHH! Vilken dag! Hoppas den slutar bra iaf, med en titt på huset. Kanske skall till det för att jag skall komma på bra humör igen. Måste få krama om min Anders, tur jag har honom, mitt hjärta!

AAAAARGGGH! :(.....trött är jag också för den delen om jag nu skall klaga!

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Det verkar inte vara någon bra dag idag. Jag hoppas att den blir bättre.

Trevlig helg och sköt om dig...

Kram

Tina

2010-09-17 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0