Måndagmorgon

Kunde inte somna om när Anders klocka ringde så nu sitter jag här framför tvn och slöar.
I helgen har det varit marknad och några köp gjorde jag, lite fynd kan jag säga. 14 par strumpor för 100 kr och sen en sagobok, för 20 kronor. Jag hade en liknande när jag var liten.
Sen blev det en massa fix här hemma, packning och städning. Men har även också bara slappa eftersom jag inte är helt hundra efter förkylningen, Anders har nu blivit sjukare igen. Så han är väl varit sjuk nu i över en månad. Jobbigt! Kan vi inte bli friska bara.
På dagens schema skall jag läsa samverkansprojektet, som är 62 sidor eller vad det var. Sen skall jag läsa 40 sidor i en annan bok. Så idag blir det en massa läsning bara. Men det är inte ovanligt.
I morgon är det två veckor tills vi flyttar, efter det skall jag försöka lägga upp mer bilder på huset och när vi renoverar och fixar där hemma. Så ni alla kan få följa det.

Jag från midsommarhelgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0