Godmorgon!

Vårt sovrum, där vi bor just nu. Är väldigt ljust och idag sken solen som bara den och det är så underbart att vakna till det. Man piggnar till och får genast energi, kanske inte så mycket nu när jag är sjuk. Men det är väldigt energigivande. Sovrummet vi kommer få i källunge är också väldigt ljust men inte på samma sätt. Här i follingbo har vi fyra stora fönster på rad så det blir ett helt annat ljus, men det kan vara jobbigt ibland också, då man verkligen vill sova.


Igår var grannens katt inne hos oss och tog en vända i vardagsrummet, jag kom ut från sovrummet och såg honom och han såg mig och blev väl lika rädd som jag blev. Jag sprang in på toan och stängde dörren, jag har ju blivit attackerad som jag skrev förut i vintras. Men han fattade vinkeln och sprang ut, nu vet jag inte om jag vågar ha dörren öppen mer. Jag har ju det när mina katter är ute så de kan komma in när de vill.


Förkylningen sitter ännu men jag har ändå kunnat sova rätt så bra inatt. Ja punkt slut för det, för det är inget kul..


Fick reda på första uppgiften vi lämna in igår och jag fick ett väldigt bra omdömme, helt klart inom ramen för godkänd. ja sen stod det en massa innan också. Så nu blev jag glad. Då är det bara att fokusera på de två resterande uppgifterna i denna delkurs. Som är en aning större, men det skall nog gå bra. Jag har smygstartat och det känns bra..



Sara har ju nu kommit hem efter att ha varit på tenriffa en vecka med hela gänget. an blir ju så sugen på att åka när man ser alla deras bilder. De verkar haft kul!

Jag från egypten i våras


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att vi ska åka utomlands tillsammans någon gång :) <3

2010-09-09 @ 11:31:17
URL: http://misssjl.blogg.se/
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Visst är det skönt när solen lyser. Men det var synd att du var sjuk. Jag hoppas att du kan var med på mötet i eftermiddag?!

Du får drömma dig bort. Det kan var härligt det också... :-)

Krya på dig och kram

Tina

2010-09-09 @ 13:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0