Ännu sjukare

Idag bölrja jag jobba kl 05, men fick åka hem nu för en stund sen. Jag känner mig febrig och näsan bara rinner. Så nu skall jag vila och får se hur mycket jag hinner plugga, det är ju inte så lätt att sjukanmäla sig när man pluggar.

Igår kände jag inte av någon feber då rann näsan lite bara, så då var jag och svärmor ute och plocka svamp. Jag hittade riktiga kantareller, sen trattkantraller en hel del, rödgul trumpetsvamp hitta jag också och sen en sista svamp som jag glömt namnet på som man kan torka och ha som krydda.

Nej nu skall jag gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Vad tråkigt att du har blivit sämre. Krya på dig!

Kram

Tina

2010-09-08 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0