Nya huset

Vi har nu flyttat in i huset och vi trivs jättebra. Vi flytta in i fredags och hela helgen var det fullt med besök som ville se vårt nya hus. Det var bara kul att se att så många var intresserade.

I söndags var det en utedag här hemma, min lillebror kom med gräsklippare och klippte gräset, det blev så fint och jag fixa lite ut, körde bort en massa grejer och såg ner lite buskar, eller mer skott som kommit upp ifrån lönn som vi inte vill ha. De senaste dagarna har det blåsigt så mycket här på Gotland så då blir det inomhusfix, idag skall jag försööka få in så mycket som möjligt av våra grejer i skåpen.

Vedpannan funger utmärkt, vi har varmt på kvällarna och bara det är såååå skönt! I Follingbo hade vi ju inte så varmt, så värme är ingen vi är bortskämda med. Vi välkomnar den med öppna armar :)

La ut lite bilder på huset på Facebook igår men det kommer även lite har snart. Lånar min pappas mobila bredband men det är väldigt segt så det tar så tid att ladda upp bilder.

Skolan ja..
Igår lämna jag in min pedagogiska grundsyn, skönt att den var färdig iaf. Sen skriver jag på den andra rapporten som skall in i helgen, sen måste jag kolla igenom den redovisningen jag skall ha i morgon. Sen på Söndag är denna delkurs slut och jag hoppas att den går vägen, för det har verkligen varit en intensiv kurs detta och väldigt många moment som skall göra samtidigt. Skall bli skönt på måndag då det är ny kurs och de säger att den blir lugnare..JAA!!

En bild på vardagsingången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0