ja vad händer

Blir inte mycket bloggande här nej, finns så mycket annat att göra. Skolan tar upp mycket av min tid för tillfället. Men i måndags börja en ny delkurs och jag hoppas den skall bli intressant.

Idag skal jag skriva frågor till den intervju jag skall göra på ett företag i denna delkurs och sedan skall vi identifiera de hinder/möjligheter och Styrkor/svagheter. Sen skall vi väga de mot varandra och det skall bli väldigt intressant. Jag kände när vi gick studiehandledningen på denna delkurs att det var väldigt mycket, nu har jag gjort en studieplan för varje dag i denna delkurs. Då känns det genast mycket bättre. Bara jag följer den kommer jag nog i mål.

Nu håller jag tummarna för att de två inlämningsuppgifterna jag lämnat in i förra delkursen blir godkända. Annars måste jag ta nya tag och kolla igenom de igen.

I morgon skall jag jobba, jag har inte jobbat på flera veckor känns det som, inte på minst två iaf. Men det skall nog gå bra, skönt att göra något annat också än att bara sitta hemma. Sen är det en massa ärenden på stan som skall fixas, sen blir det fårkurs. Denna gång är det min tur att köra. Jag har nämligen börjat samåka med två andra som bor här i närheten, så det är väldigt smidigt. Just det jag måste städa bilen idag för den ser ut som faan.

Har jag berättat att det bor en uggla på vårat Höloft?! Jättehäftigt men lite läskigt, eftersom jag är rädd för fåglar kan ni tänka er hur jag ser på en uggla, han stirrar på mig när jag brukar titta på honom.. Läskigt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gumman. Du är så duktig. Ser upp till dig som orkar plugga och stå i som du gör!



De där med fårkursen låter jäkligt intressant. Skriv mer om de :)



Stackars dig som fått en uggla till husdjur ;) Hehe

2010-10-13 @ 14:47:27
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Louise

Gumman. Du är så duktig. Ser upp till dig som orkar plugga och stå i som du gör!



De där med fårkursen låter jäkligt intressant. Skriv mer om de :)



Stackars dig som fått en uggla till husdjur ;) Hehe

2010-10-13 @ 14:48:41
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Tina (din BTH kompis)

Hej Linda!

Jag håller med om att det knappt finns tid till att blogga. Det är mycket nu; ny delkurs, gammal delkurs som spökar, livet och för dig nyinflyttad i nytt hus. Vad spännande och dessutom har du en fårkurs att hinna med. Hur hinner du?

Vad kul att ni har en uggla som husdjur. Jag hade varit helt överlycklig. Men jag förstår om du känner dig rädd för fåglar. Det är det många människor som gör.

Du får ha det bra. Kram på dig!

// Tina

2010-10-18 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0