torsdag

Idag är jag ledig från jobb iaf. Men jag sitter just nu med min komplitering och sen skall jag ha en föreläsning nu om 25 min. Får se om jag får ut något utav den. Skulle vara jävligt skönt att bli klar med kompliteringen idag så man kan glömma den. Sen får man hoppas att det blir godkänd.

Sen skall jag ha möte i eftermiddag och mot kvällen skall jag åka till vallstena och ha ljusparty för mamma. Skall bli kul, första gången jag får testa alla grejer.

Trist väder här idag också. Men jag hoppas det spricker upp och blir sol till eftermiddagen så man kanske skulle kunna gå ut och sätta sig en stund i det fina vädret. Men det ser inte så lovande ut just nu kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0