Sitter och väntar...

...så kunde lika gärna slänga in ett inlägg.
Avslutade precis mötet med tina, där vi har suttit och lagt in all data i SPSS, på lördag skall vi göra alla dessa tester och se vad vi får ut för resultat av dem.

Ikväll har Anders varit i bro och skruvat med BMWn och jag hoppas han kommer hem snart så jag kan träffa honom lite innan vi skall sova.

Idag när jag kom ut genom dörren låg grannens katt i gräset med mina katter, de låg 1 meter ifrån varandra och tittade på varandra. Inget bråk och ingeting. När grannens katt gick, gick mina katter efter, alltid 1 meter efter. Så det var som en lång svans, det såg väldigt roligt ut. Mina katter var väldigt nyfikna medan han tyckte att de var jobbiga som följde efter honom vart han än gick.

Nej nu börjar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0